GARANTII SI RETURURI

GARANTIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate prin prezentul site sunt insotite de certificat de garantie oferit de catre producator.. Conditiile de garantie sunt prezentate in detaliu pe certificatul de garantie.

RETURNAREA PRODUSELOR

Produsele achizitionate prin intermediul siteului pot fi returnate conform legilor in vigoare.

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru, prin posta sau email. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mai scurt timp de la primirea produselor, in masura in care clientul transmite informatiile necesare efectuarii platii.

Rambursarea sumelor datorate se va face utilizand aceasi metoda de plata folosita de catre client pentru tranzactia initiala.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

NU SE POT RETURNA:

- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igiena/ingrijire personala care au fost desigilate

- Inregistrari audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator

Produse aflate in garantie cu raport de service de inlocuire

Produsele pentru care unitatea de service abilitata a emis accept de inlocuire vor fi inlocuite cu un produs identic, sau, daca acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.

 

SERVICII

SERVICII INREGISTRARE GARANTIE ASPIRATOARE

Inregistrati-va online produsul achizitionat la noi sau in reteaua noastra de parteneri (Altex, Media Galaxy, Metro, AVStore.ro, Ideall.ro, PCGarage.ro, Pentruacasa.ro, Climatico.ro), accesand rubrica “GARANTIE” sau direct accesand http://dysonromania.ro/garantie

 

SERVICII DE REPARATII SI ASISTENTA IN GARANTIE

Preluam pentru reparatii in service in mod gratuit toate produsele aflate in perioada de garantie conform termenilor de garantie prevazuti in Legea 449/2003 si Ordonanta nr.9/2016 care modifica si completeaza legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu conditia ca produsele sa fi fost introduce pe piata din Romania de catre GBR Auto Internationala SRL, fiind mai departe comercializate prin intermediul biroului nostru de vanzari si al partenerilor nostri.

SERVICII DE REPARATII SI ASISTENTA POST-GARANTIE

Preluam deasemeni pentru reparatii in service si produse ale caror perioada de garantie a expirat sau care nu satisfac termenii de acordare a garantiei conform legii,, sau care au fost introduse in circuitul commercial pe piata din Romania de catre alte entitati inafara S.C. GBR Auto International SRL Aceste servicii sunt puse la dispozitia solicitantilor contra cost si functie de disponibilitatea materialelor/componentelor necesare si a timpului disponibil. Pentru aceste servicii ale caror costuri sunt suportate de catre solicitant, va recomandam sa luati mai intai legatura cu noi, pe datele disponibile la rubrica CONTACT.